Pingu... Pinguu

Jodå, medans jag låg på sjukhuset så ringer kära målaren och säger att den enda tiden han har att fixa min sons rum är dagen efter min hemkomst. Sen är han bizzy på annat håll. Så, hem kom jag med våndor. Sex dagar efter ryggoperationen vill man bara sova men nä, då vändes hela huset upp o ner. Sonens rum var i HELA huset... Men målaren var underbar. Tassade förbi sjuklingen, fixade tyst som en mus och det blev så bra. Pingvintapeten är på plats. Gissa om sonen blev nöjd!!

På onsdag fyller sonen år i då ska han få Alfons Åberg tavlorna jag paintade för en tid sådan... Kommer bli superduper fint...


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Yvonne

Önskar dig en god fortsättning på julen och hoppas att du blir starkare för var dag. Kram Yvonne

2011-12-26 @ 12:24:46



Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Oj, nä kanske inte den bästa tajmingen för hantverkare o tapetsering! Men sååå fint det blev, den tapeten e verkligen superfin :)

2011-12-26 @ 17:39:05
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



Postat av: Lisa | majamyra fotograferar och funderar

Du är beundransvärd! Varma styrkekramar och önskan om en god fortsättning på året som går mot sitt slut, samt det nya!

Tapeten är hur söt som helst :)

2011-12-26 @ 22:11:35
URL: http://www.majamyra.se



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...