Sängfix

Så då har vi fixat idag samt haft kalas. Puh... Imorgon kommer min pappa hit och då ska vi gå på sågning och fix igen. Tre Expediter köptes idag plus två små Hampenmattor... Myssängen är på G. Barnen har studsat av glädje, de tycker det är så mysigt med nya sängen. Stackarna, ena veckan ligger jag på sjukhus o andra så snickras det för fullt. That's me i ett nötskal. Inget går att ändra, inte ens en oduglig fot eller jäkla ryggoperationer. Borren är laddad!!!!

Ni får se grovfixet, men troooo mig - el sängo är långt ifrån färdigpiffad!!


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Annica

Det ska bli kul att få se resultatet

2011-12-28 @ 23:18:31
URL: http://annista.blogg.se/



Postat av: Lisa | majamyra fotograferar och funderar

Titta det tar sig, ska bli kul att se resultatet. Men ta det lugnt ;)

Svar: Tack! Vad glad jag blir att du gillar headern. Om du vill kan jag prova att göra en åt dig, ge mig mått, färg och annat du vill ha med.

2011-12-29 @ 12:08:21
URL: http://www.majamyra.se



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...