Uppåt väggarna...

Idag lämnade jag huset. Tredje gången sen operationen. Har ju oerhört svårt att gå på benet men med speciella inlägg som är gjutna efter mina fussingar så funkar det någorlunda.

Sex konsoler köptes och imorgon har pappa o mannen ett uppdrag - att köpa hem grova brädor till mig. Mina tjejer ska få nya hyllor... Liknande sådana som jag gjorde till vår datorhörna.

Alla böckerna som tomten kom med behöver komma till ro... Nu ligger de mest i en hög och det gillar VI inte!!

Efter Ikea så sov jag i tre timmar.. Jo då... Tar på krafterna att ta sig ut på äventyr. Nu på kvällskvisten så paintade jag klart konsolerna. Har gjort så förr, blandar lackfärg med vanlig väggfärg. Funkar alldeles utmärkt. En blöt wettex istället för pensel är ett måste till sånt här pillepill...


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Linda

Oj, har precis läst ikapp vad du varit med om de senaste veckorna. Jag hoppas innerligt att du har mindre och mindre ont för var dag och med din kämparglöd springer du antagligen runt utan kryckor ganska snart. :) Krya på dig!!

2011-12-27 @ 13:44:06



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...