Uppdatering...

Pappa kom förbi, köpte brädor o sågade allt efter en snabb skiss jag gjorde igår. Den är inte superduper genomtänkt men det får väl bli en del småjusteringar sen... Nu ska allt uppsågat upp först... Kommer blanda in en del tyg & belysning i kittet.

Ramen är nästan klar. Min egen handyman har fixat med moi, arbetsledaren, bredvid. Var riktigt roligt... Första gången vi snickrade ihop.

Börjar ni förstå hur det ska bli??!
Of course ska sängramen bestå av brädor... De ska slipas och lackas vita. Tänk finfina tyger till det... So nice!!


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Lisa | majamyra fotograferar och funderar

Det känns som jag bombar dig med kommentarer nu. Men det är så kul och se vad ni fixar med. Det där kommer bli hur bra som helst, jag tror tygen ska hänga i mitten som ett draperi.



Förresten lampan i bakgrunden på sista bilden, snygg! Fast den syns inte så bra men den ser fin ut.



Sv: Kul att du låter mig göra din header,...nu blir jag nervig...

2011-12-30 @ 10:18:16
URL: http://www.majamyra.se



Postat av: Camilla

Hehe... Nästan så jag letar efter din kommentar... Hihi.. Tycker det är kul o se när du skriver :) vi är lite lika du o jag...

Du har ju alltid så coola bilder o allt kring bilderna, så du kommer göra det finfint med bannern...

Har precis vaknat, har en liten kris idag.. Är väldigt ledsen att benet inte funkar o att jag har ont.. Vill bara vara frisk o sätta igång med sängbygget. Orättvist.

2011-12-30 @ 10:28:43
URL: http://husnr8.blogg.se/



Postat av: Camilla

Glömde skriva om lampan... Har klistrat nytt tyg p en gammal lampa bara.. Har en länk nånstans men det är svårt att hitta den på ipaden o klistra in här...

2011-12-30 @ 10:37:31
URL: http://husnr8.blogg.se/



Postat av: Helen

VAd ni grejer och står i!

2011-12-30 @ 11:21:14
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...