Så länge sedan...

Det var så länge sedan jag var inne på bloggen... har släppt mycket sista tiden, allt förutom mig själv och familjen!
Förstår att många har undrat vad som blivit av med mig och hur jag mår. Jag mår bra, bättre. En del symptom finns fortfarande, men har träffat doktorn igen och gått igenom mina prover som faktiskt är bra. Går på järntabletter och har "varvat" ner och gör en hel del för mig själv nu. Så det är skönt. Styrketränar 3 gånger i veckan, umgås med vänner och helgerna är underbara då de tillägnas barnen. Varje helg har vi mys och har kompisar som sover över och hittar på en massa bus med dem... inga måsten och det gör livet jäkligt mycket lättare! Fast denna helgen var jag dock ute och snurrade med min vännina till fem... som sagt, jäkligt skönt att tänka lite på sig själv. Jag vet inte när jag kommer tillbaka, kanske med våren då trädgården börjar blomma igen... då kanske även jag börjar "blomma" och får energi till bloggen igen. Nu ska jag bara ta det lugnt! Jag har 2 resor framför mig, en till Kraków och en till NY. Ska iväg med ett barn i taget och bara njuta... Ja, det är tufft att vara en mor ibland som ska hinna med allt - stress gör mycket och stressad är precis det jag har varit, därav alla sjuka symptom!

Så.. nu stressar jag ner och hoppas komma tillbaka med fler kreativa inslag i min och er vardag!!

Önskar er alla en härlig start på året.. min började inte bra, men det vänder nu och jag känner mig lyckligt lottad som har min familj, vänner och er!!

Vi ses på bloggen...


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Maria

Skönt att höra att du mår okej.Du ska se att du (ja vi alla) kommer att blomma upp när ljuset och våren börjar komma!

2011-01-31 @ 20:52:43



Postat av: Petra

Vad skönt att höra att du mår bra! Lova att ta det lugnt med bloggandet och gör bara sådant som du mår bra av!

2011-01-31 @ 21:03:18



Postat av: Petra

Vad skönt att höra att du mår bra! Lova att ta det lugnt med bloggandet och gör bara sådant som du mår bra av!

2011-01-31 @ 21:03:56



Postat av: Petra

Vad skönt att höra att du mår bra! Lova att ta det lugnt med bloggandet och gör bara sådant som du mår bra av!

2011-01-31 @ 21:04:13



Postat av: pia

Åh! vad skönt att höra att du är ok..tat lugnt o koncentrera dig på att må bra! Pia

2011-02-01 @ 14:51:22



Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Skönt o höra! Ja stress kan yttra sig lite hur som helst :( Det låter härligt med resorna :D



Ha det bäst!

2011-02-01 @ 18:51:40
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



Postat av: Caroline/Drömlägenheten

Härligt att läsa Camilla!



Ta hand om dig så väntar jag med spänning på dina inlägg i vår. Och ha det så bra på dina resor! Hälsa NY!



KRAMAR i massor Caroline




Postat av: Annika

Skönt att höra att du mår bättre men jag som lider av svår stress eller vad det heter jag klarar ingenting numera, bara att gå på toaletten var stressande för mig till slut. Jag blir helt matt när jag läser om ALLT du gör också kallar du det att varva ner! Vad gjorde du förut som du inte gör nu då? Kanske ska du varva ner ännu lite mer? Att göra saker för sig själv är ju bra men när det blir så mycket saker man gör så blir det ju ändå stress med att hinna göra allt man måste göra också för visst måste man tvätta, laga mat och ibland även städa! Hoppas i alla fall att du hittar tillbaka och att du får massor av energi framöver och jag ser fram emot att få följa din blogg sen när du känner att du orkar blogga igen!



Kram

2011-02-01 @ 21:33:06



Postat av: Lotta

Härligt att höra att du mår bra!

Och att allt går åt rätt håll.

Hoppas du får två härliga resor framöver.....

Många kramar till dej

2011-02-02 @ 01:32:12



Postat av: Alexandra

Vad härligt att höra att du har tagit hand om dig.Inte alltid´man har inspiration eller lust att blogga.Men skönt att du laddar upp till våren.Jag kommer kika in & se hur det går.Kram!

2011-02-02 @ 11:05:54
URL: http://www.alexoslillavrld.blogspot.com



Postat av: Jenny Frisk

Stress är inte kul, men bra att du lyssnar på kroppen och att det går åt rätt håll. Om du orkar ta upp bloggandet igen om ett par månader, då väntar vi som vanligt på dina braiga inlägg :-)

2011-02-06 @ 20:11:25



Postat av: Susihus

Skönt att höra att du mår bättre. Ta vara på dig och njut av livet. KRAAAAAAAAAAAM

2011-02-07 @ 11:36:53
URL: http://susihus.blogg.se/



Postat av: Carina

Skönt att få läsa att du mår bättre. Kom in på din blogg av en slump när jag slö surfade. Fin blogg du har och fina barn! Förstår din oro, i alla fall nästan, vi har för en månad sedan fått veta att vår ena dotter som är 7 år har cancer i magen, en neuroblastom. Vi har hoppet uppe, skönt att läsa att du besegrat cancern en gång och hoppas du verkligen slipper återfall. Kram på dig!

2011-02-08 @ 18:28:51
URL: http://berglundsliv.blogg.se/



Postat av: Niko på Blogvertiser

Hej!



Vi på Blogvertiser vill inbjuda dig till vårat nätverk av bloggar där du har möjlighet att tjäna pengar genom att skriva recensioner och omdömen åt våra annonsörer.



Efter att ha besökt din blogg tycker vi att den har ett bra upplägg och innehåll som våra annonsörer troligtvis skulle uppskatta.



Blogvertiser har i dagsläget väldigt många bloggar och annonsörer men vi är alltid i jakt på nya kvalitetsbloggar som vi kan hjälpa tjäna pengar genom vårt nätverk.



Vanligtvis så betalar en blogg post allt mellan 50-1000 kr beroende på bloggens trafik och kvalité. Annonsören bestämmer om ett ämne som du ska skriva om men det är helt upp till dig och bestämma vad du skriver och känner du att informationen inte är intressant för din blogg så kan du neka uppdraget utan några som helst problem.



Om detta låter intressant så får du gärna gå in på vår hemsida (http://www.blogvertiser.se) och läsa lite mer eller kontakta mig per mail så kan vi personligen berätta lite mer.



Fakta:



Du kan tjäna pengar!

Du bestämmer om du vill blogga om uppdraget.

Uppdragen kan ta allt mellan 5-30 minuter och skriva



Med vänlig hälsning

Niko Lupala

www.blogvertiser.se

2011-02-10 @ 15:21:28
URL: http://www.blogvertiser



Postat av: Liw

Skönt att du mår bättre, var längesen jag var inne här och i bloggvärlden i sig. Stress påverkar oss alla i olika former och händer alla förr eller senare. Hat själv varit där och tagit mig ur det och mår äntligen bra men det kostade mig en hel.



hoppas du är åter i bloggen snart =)

2011-02-17 @ 10:13:56
URL: http://finalyan.blogg.se/



Postat av: Linda

Jag hoppas att du mår bra och har det bra på dina resor.

Jag saknar dina blogginlägg och hoppas du uppdaterar när du känner för det!

Ta hand om dig!

2011-03-20 @ 08:44:05



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...