At the mall...

Första hela dagen i USA så körde min kusin oss till Garden State Plaza i New Jersey - typ ett shoppingcentra likastort som min by. Helt sjukt va mycket affärer...

Älskar ju ID Bare Minerals smink så det köpte jag i MASSOR samt passade jag på att få mig en sminkning av ett proffs!!

Me in the store...




En Face Primer innan sminkningen... givetvis inhandlades det en sådan. Kan tala om att ett puder i Sverige går på nästan 500 kr, i USA kostar samma ca 160. High five på den! Ni förstår varför jag köpte mycket!!





Medans jag provade kläder så fota min dotter snygga provrummet...



Ooooh... Frozen Yoghurt Icecream som man själv FIXADE till!!



Efteråt hämtade min kusin upp oss och sen bar det iväg till en polsk restaurang för att mumsa!!



Doggiebags hem!!

Saknar polska restauranger i Malmö... i Amerika finns dem titt som tätt. Tror att Sthlm och Göteborg har nåra!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Elin

Hej!



Tack för en trevlig blogg :) Måste tipsa dig om en sida där du kan beställa I.D. produkter till mycket billigare pris i Sverige (om du inte tar en tripp till USA varje gång det tar slut..)



beautybay.com



Har köpt därifrån flera ggr, grymt mkt billigare än Sverige & frakten blir inte heller spec mkt, köper man lite mindre mängd brukar det komma direkt i brevlådan & annars hämtar man ut det på närmaste postombud, typ Hemköp eller nåt. Man kan välja att få priserna i sek med en gång så man behöver inte tänka om i dollar eller så.



Hälsn. Elin

2011-07-03 @ 01:14:38



Postat av: Camilla

OOoh, ELin tack för tipset! Hihi, nej jag kommer inte åka till USA varje gång jag ska köpa smink, men jag hade velat hihi!

Ska def kolla in sidan du ipsade om :)

2011-07-03 @ 09:57:39
URL: http://husnr8.blogg.se/



Postat av: Elin

Lugnt :) Gör det den är verkligen bra :)

2011-07-03 @ 23:41:08



Postat av: Ia

Åh vad man längtar tillbaka till USA!

Jag älskar också I.D men brukar handla på ebay. Brukar köpa flera saker på en gång så blir frakten lite billigare, ibland slänger jag med lite xtra så säljer jag det på tradera och vips så har jag fått tillbaka alla pengar (dvs det blev gratis för mig!)

2011-07-04 @ 13:37:28
URL: http://iashome.blogspot.com/



Postat av: Hanna - whiterainbow

Jag brukar handla mitt ID smink på tradera till halva priset! :-)

2011-07-07 @ 10:07:51
URL: http://whiterainbow.se



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...