Rain Grill...

Jo då... idag har det GRILLATS och mitt i allt så kom REGNET!! Fler som grillade då???

Jag hade precis dukat upp... sen kom regnet utan förvarning! In med alles!
Sen väntade jag och väntade... o regnet slutade... jo då, så jag passar snabbt på att sticka ut till grillen och ta ut köttet och då, just då... ÖPPNAR sig himlen igen, på 10 sekunder öste det ner mer än någonsin.



Mamsen & papsen tittade glatt på innifrån huset och papsen FÖREVIGADE mina grillmoves.



Till slut fick jag nog av att stå under parasollet och snabbt som tusan fick jag ut köttet!! Gissa om jag blev BLÖT??? Nu mullrar det så där mysigt (när man är inomhus)... känns nästan som höst. Höst som vi dock inte längtar efter!!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...