Sushitime...

Mums, i New York så åt jag & min dotter SUSHI nästan varje dag... i massor. Hon har alltid ÄLSKAT sushi... och jag med för den delen :)

Så igår surprisade jag henne med HEMMARULLAD sushi... det var typ 4 år sedan sist! Det bästa med hemmafixad sushi är att man kan göra mycket på en gång, så man blir RIKTIGT mätt!! Och faktiskt, ni som inte har provat att fixa till dem själv - det är riktigt enkelt!! Förberedningen är den som tar längst tid... koka riset, skära laxen etc. Men sen så är det bara att RULLA på!




Det bästa av allt är att jag har TVÅ orörda rullar kvar i kylen... lagom till LUNCH!!

Kvällen avslutades med jordgubbar, glass & grädde... FY FAN vad mätt jag blev!! Jag överdrev som vanligt med grädden!!




Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...