Backstreet girl is back!!

Haha.. jo då... gammal dam är trött länge efter USA resan! I New York var det underbart som vanligt. Har ju varit där rätt så mycket då jag har kusiner som bor i New Jersey och som jag alltid kan bo hos men jag måste erkänna att stå i alla köer för all sightseeing IGEN var väldigt tröttsamt den här gången. Men för min dotter gjorde jag allt det där igen!

Har sett, shoppat och upplevt mycket! Men som sagt, jag börjar bli äldre och det märks på mycket! Var inlagt på sjukhuset i 4 dagar för några veckor sedan och fick en nervblockad i ryggraden och nu väntar jag på datum för ny ryggoperation så DET kändes kan jag säga. Älskar att WALKA runt i NY, Metro är inget för mig trots långa avstånd. Men denna resan var Metro en GUDAGÅVA only för mig kan jag säga! Pustade ut varje gång vi gick ner i tunnelbanan :) Inget kul med dumma ryggkotor som ska bytas ut!!

Men men... denna resan ska göras om igen snarast. Mina 2 andra barn har redan bokat in sig på New York, haha!

UGGS, Converse, Nike, ID Bare Minerals smink köptes i massor. Hela familjen går i Converse nu. Priset?? 100 kr per par! Många skor blev det :) Sushi varje dag, 3D bio på Manhattan... Beachen Sea Gird med snäckplockning... Museum, Zoo, Empire State Building!! Mike Myers the Movie Star spelade PING PONG på America Square Park!
Och glass i stora lass!!!



Vilade ryggen så ofta jag kunde. Inget pjåkigt viloläge rätt under FRIHETSGUDINNAN!!




Min dotter hade fri tillgång till kameran... bara ett barn kommer på dessa idéerna! Lovely pictures!!

Ses snart igen!!


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Ia

Mysigt! Och vad härligt att resa sådär med bara ett barn, försöker jag också göra med mina men det har inte blivit så många ännu.



Längtar till min första NY resa (den är inte bokad och när den blir bokad vet jag inte, bara att den kommer bli bokad)

2011-06-23 @ 15:38:14
URL: http://iashome.blogspot.com/



Postat av: Agge

Åh, fina bilder. Längtar tillbaka, blir en resa i höst. Men Converse för 100 spänn låter extremt billigt, var hittade du det?

2011-06-23 @ 20:33:55



Postat av: Camilla

la: Du måste dit nån gång... sen är du fast :)

Agge: Åh va härligt att du ska tillbaka till NY. Som sagt, en stad man aldrig tröttnar på :)

Jag ska kolla upp vad stället hette, det låg i New Jersey. Det var barnens skor som kostade 9.70$, för oss vuxna gick de mellan 20-45$ vilket också är billigt! Till barnen köpte jag flera stycken av samma sort fast i olika storlekar :)

2011-06-23 @ 21:08:07
URL: http://husnr8.blogg.se/



Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Najs! Bara måste dit snaaart!!!



Trist att ryggen strular igen :( Hoppas operationen går bra!

Kramiz!

2011-06-26 @ 18:23:14
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



Postat av: Anna

Härliga bilder

2011-06-26 @ 19:29:49
URL: http://dressingroom.webblogg.se/



Postat av: Linda Östergren

Hej! vad intressant din blogg verkar vara. kommer definitivt läsa din blogg lite mer. =) Hoppas du har en kul dag :p

2011-06-28 @ 15:10:23
URL: http://jade.se



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...