Prickar & turkost...

Åh, Rusta har blivit så FÄRGGLATT!

Stack dit innan idag för att köpa korgar till GOTTEGOTTET som fröknarna ska få på skolavslutningen och kom hem med LITE mer än det!!

Oh my god säger jag bara över Rustas sortiment. De blir piffigare & piffigare för var gång jag är där!

Badtofflorna är ju ett riktigt KAP, tjugofem fina för dem. Sköna och piffiga som bara den. Perfekt till beachen!!
Turkosa soppåsar... behövs verkligen fina soppåsar... innan vi kommer iväg till Sysav med trädgårdsavfallet så ligger påsarna i typ 2 veckor och bara stör i carporten.

Å turkosa soppåsar får gärna störa lite :)

Färgglada burkar i olika miniformat är perfekt till kidsens UTFLYKTER med skola & dagis... endast 40 kronor för 8 stycken! Mycket BRA pris!!




Haha... köpte också NY smak på glassen idag - GB´s päronsplitt. Har ni provat?? Sjukt god! Åt nästan hela paketet, dock i två omgångar men ändååå... ja, sjukt god. Jäkligt smart av GB att köra med sina pinnglass-smaker i halvliterspaket nu inför sommaren...



Annars har det varit en lång och så mysig dag! Min äldsta hade DANSAVSLUTNING så vi var där med farmor och sen så har vi fixat i trädgården med diverse småprojekt, haft mina föräldrar på kaffe och lite dansuppvisning för dem i trädgården!

För att få en prick över i:et så packade jag ner de minsta med pyjamas, morgonrockar, kuddar & alldeles för många nallar för en NATTINATTIRUNDA i cykelkärran...



En av två somnade :)
Nu är det pack-e-li-pack som gäller... go natt kära bloggisar!!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Anna

Va mysigt de ser ut=)

2011-06-06 @ 18:52:20
URL: http://dressingroom.webblogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...