Skåpet är på plats...

Idag kom mina vänner för att hjälpa mig få hem "blocketskåpet".. Som jag har LÄNGTAT ska ni tro. Så fort jag hittade skåpet på blocket så föll jag pladask och ännu mer när jag åkte dit för att kika på det! Och nu så STÅR det i vårt sovrum!! Är mycket, mycket glad just nu!!

Planerna är att slipa det och betsa det svart... kommer bli finfint!!

Ja.. o så lilla projektet en halvtimme innan skåpet kom - MÅLA sovrumsväggen vit igen!! Vi hade förankrat några Ikeahögskåp på väggen dess för innan så imorse (japp imorse) drog jag ut pluggarna och spacklade igen hålen för att efter jobb slipa och måla. Fick dock bli att måla HELA väggen då det inte blev så snyggt med småslattar här o där... gick sjukt snabbt dock o nu är väggen klar! En typiskt Camillagrej... kan inte låta nått bli ogjort kan man väl säga!! Hoppas jag aldrig släpper min energiiii!!







Ahhh... njuter!!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Annica - mamma till Elias

Oj vad fint skåp, förstår att det var kärlek vid första ögonkastet

2011-04-01 @ 10:00:36
URL: http://annista.blogg.se/



Postat av: jenny ~ house of jenny

Gud vilket underbart skåp!Kommer bli skitsnyggt i svart...



Puss!

2011-04-01 @ 10:23:08
URL: http://www.houseofjenny.se



Postat av: jenny ~ house of jenny

Gud vilket underbart skåp!Kommer bli skitsnyggt i svart...



Puss!

2011-04-01 @ 10:23:47
URL: http://www.houseofjenny.se



Postat av: looking good! C

2011-04-01 @ 14:52:16



Postat av: Anna

Hej! Jag är en 3barns mamma från Hudiksvall som brottas med vardagen varje dag. Jag vill bara säga att jag gillar dej! Tack å hej.

2011-04-01 @ 20:34:44



Postat av: Susihus

Supersnyggt skåp, kommer bli fantastiskt i svart tror jag! Kul att du är tebax på bloggen igen. Har saknat dig. Hejja dig! Kram

2011-04-02 @ 18:59:37
URL: http://susihus.blogg.se/



Postat av: Jenny Frisk

Snyggoskåp du har hittat, det kommer bli klockrent när det är svart. Kul att du är tillbaka, ta det i din egen takt.

/Jenny i Linköping

2011-04-02 @ 20:49:55



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...