Planering...

Imorse vaknade jag till FRUKOST på sängen, vändstekta ägg, kaffe och smörgås - en härlig mysmorgon med familjen! Kunde inte blivit en bättre start på MORS DAG!!

Efter frullen så forsatte vi dagen i sovrummet... vi tog fram gamla fotoalbum med foton från New York och letade fram gamla anteckningar från förra resan och lilla kartan... riktigt mysigt att gå igenom allt!

Håll i er nu... mina planeringar kring resor är otroligt välplanerade... haha...



Sist åt vi sjukt mycket SUSHI och det lär vi även göra nu...







Förra gången så var jag ute efter BARNSAKER när vi var där, inte denna gången kan jag säga.

Vi tog faktiskt graviditetstestet i New York med mellersta... häftigt minne. Semestern blev ännu bättre när vi plötsligt visste att vi skulle få ett syskon... vi visste dock inte att vi skulle få ännu ett syskon året därpå :)




Lär inte ha samma planering med mig denna gången, men jag måste erkänna att en hel del noteringar är gjorda!

Natt natt på er!!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Det kan man verkligen kalla planering in i minsta detalj, hi hi ;)

Jag e oxå en planeringsmänniska, men nr de gäller resor e brukar jag ta det som det kommer. vi har dock börjat köpa guideböcker som vi kollar igenom en hel del innan vi åker.



Jag e sååå avis på er NY resa! Vi bara måste dit snart.

2011-05-30 @ 20:45:41
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



Postat av: Emelie

Hej,

Jag planerar att åka till NY i augusti i år, men funderar lite på vad det kostar att "se allt". Vad tycker du man måste se?

2011-06-13 @ 08:49:25



Postat av: Anonym

Hej,

Jag planerar att åka till NY i augusti i år, men funderar lite på vad det kostar att "se allt". Vad tycker du man måste se?

2011-06-13 @ 08:49:52



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...