Your Life eventet...

I tisdags var det dags för YOUR LIFE eventet med 4 olika författare, Carolina Gynning var en av dem! Det var otroligt BRA!! Jag älskar mordhistorier och spännande böcker!

Eventet var på Palladium i Malmö!!




Lite smått & gott i foajén...



Viveca Sten berättade om sina böcker... dem SKA läsas... så inspirerande kvinna!!



Mårten Andersson om sin TWITTER bok... o jo då, det är Carolina som sitter framför oss!!



Ett urdrag ur den... han har tagit kända & okända personers twitterinlägg som material till sin bok!



Håkan Östlundhs bok SLÄKE inhandlades... börjar bra!!



O så Carolina... så söt och så trevlig!! Verkar vara en underbar tjej, smart, kreativ och tror på sig själv. Hon inspirerar!! Jag & Marie var HELT sålda :)





Erkänner att detta är ett STALKERFOTO - Carolinas fot och en signerad bok...



Icke att förglömma - GOODIEBAGSEN!!


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Hanna - Whiterainbow

Vilket roligt event det verkar ha varit :)

2011-05-13 @ 11:47:52
URL: http://www.whiterainbow.se



Postat av: Helena

Hej!jag landade efter lite sökande efter målad cykel här och har sett att du ska ha en snygg cykel med turkos barnstol.

Jag har målat min cykel prickig och jag vill också ha en turkos barnstol...vart hittar man en sådan?




Postat av: Camilla

Hanna: Det var verkligen skoj där... rekommenderar ett Your life event, vet att de kommer till olika städer i landet under året :)

Helena: Stolen har jag fåttfrån en kompis o hon har haft den sen 10 år tillbaka, så jag misstänker att den är från 90 talet - kolla på blocket om du hittar någon där :)

2011-05-14 @ 20:34:20
URL: http://husnr8.blogg.se/



Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Vilket roligt event! Jag måste läsa Gynnings bok :D Alltid lika roligt o höra om era äventyr, ni e så duktiga på o hitta på saker ihop. Jag tycker det e svårt att få med mina väninnor på grejer, de e dåliga på att ta sig utan från hem, barn o män.

Vi ska på bröllop på Österlen i aug och möhippa och svensexa e i Sthlm, men alla tjejerna hade tusen olika konstiga ursäkter varför de inte ville hänga med medans de flesta killarna ska dit. Trist :( Får se om jag åker själv, det eju inte lika kul, hade varit kul med en tjejhelg i huvudstaden.



När åker du till NY?



Ska du och Marie på Susannes bloggrunda den 28 maj förresten?

2011-05-15 @ 22:58:05
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



Postat av: Camilla

Cornelia: Ja, det var verkligen skoj. Jag o Marie är duktiga på att hitta på saker jämt. Mannen har varit iväg på basket så Marie kom igår kväll o drack te till halv tolv, varje ledig lucka försöker vi träffas o planera en massa. Nä... jag ska inte med på Susannes trädgårdsrunda, tyvärr.. det första datumet som den skulle vara på så hade jag NY resan men sen ändrades datumet till ett som jag skulle ha kunnat på men det visste jag inte förrän det var fullbokat... så vi ska faktiskt ta en egen sväng på en del småbutiker i näset. Susannes bloggrundor är SUPER men det får bli nästa år om ingen annan semester krockar :)

Japp, NY om 3½ vecka - behöver jag säga att jag längtar!

Usch, trist med bekanta som avbokar o har sig inför roligheter. Finns ju inget roligare än en paus i tillvarun, barnen hinner man ju alltid med ändå! Jag har varit själv med barnen i 3 dagar nu, varit på loppisar, haft picknick, åkt karuseller o nu är jag redo för lite Camillatid... det behövs för att man ska må bra ju! Hoppas det blir Sthlm för dig trots många avhopp!! Kram

2011-05-16 @ 07:58:30
URL: http://husnr8.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...