Upp e li upp

Hjorten är uppe! Har GOOGLAT mig fram nu till vad det var för horn jag köpte igår på loppisen!

Mannen kom ju hem ikväll efter att ha varit iväg några dagar, såg hjorten och virrade på huvudet! Men tyckte även han att det inte blev så pjåkigt när vi väl hittade väggen där den kunde passa! Så upp e li upp med 2 skruvar, sen så tittade vi på väggen och virrade ännu mer på våra huvuden! Men det blev bra! Jag är nöjd!

Den hamnade på väggen med trollsländan och fjärilen! Frågan är vad som här näst kommer sättas upp!? Uppenbarligen så är det nu en trofévägg!!





Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: susanne

Hej vännen

Sååå bra det blev med hjorten...riktigt coolt faktiskt. JAgfatatr liksom inte hur du får till det...när du visar saker du köpt tänker jag--OH my god...inte min stil..MEN sen när du piffat o fixat är det så snyggt....luktar det avundsjuka?? Japp mer än lite. Ha nu en riktigt bra vecka

kram susanne

2011-11-28 @ 07:21:11
URL: http://bambuochbetong.blogg.se/



Postat av: camilla

Nah, du är för go Susanne. Hihi.. ja, en del saker som jag kommer hem med blir mannen väldigt skeptisk till... Men jag ser redan resultatet innan när jag köper det.. my god, men hjorten var vågad :) är du i Malmö nån dag så planera in en fika hos mig så kan vi snacka lite skit :)

2011-11-28 @ 07:42:38
URL: http://husnr8.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...