Vapiano VIP

Idag är dagen med VIP till Vapiano!
Vaknade givetvis med halsont.. febern började redan igår kväll! Men jeansen är washade, svarta tubtoppen struken så inget ska STOPPA MIG.. tro mig! Måste ju gå när en sån fiiin inbjudan funnit min brevlåda!!

Slog in lite julklappar igår kväll och kom på när Alfonstavlan skulle packas in att ögonbrynen saknades ju! Blev ju påmind direkt av mina tjejer när de såg tavlan! Så nu är Alfons komplett och vi hoppas på no more klagomål :)

Tog en liten skruv till detta ändamålet. Kände mig VÄLDIGT smart när jag gjorde det!



Så wish me good luck med lilla halsontet så ni kan få se på bilder från INVIGNINGSFESTEN ikväll på Vapiano! Halva The Ark ska ju stå som DJ´s... aaah... ska bli så kul!! Vi ses, hörs... kram kram


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Anna

Sv: Klart man ska hjälpa de gamla=) Många gånger så behövs de inte heller så mycket innan de är nöjda.



vad skoj att gå på den invigninsfesten

2011-11-24 @ 18:02:14
URL: http://dressingroom.webblogg.se/



Postat av: Trogen bloggläsare

Du som gillar Babushka. Har du sett halsbanden på Bon Prix? Jättesöta.



http://www.bonprix.se/produkt/halsband-babushka-939003/?bundle=3831711&type=image&sk=7932&sourcePageClick=article_image#

2011-11-24 @ 22:36:56



Postat av: camilla

Ooh. Kikade på halsbandet.. jättesött. Påminner om ett halsband som jag köpt på accezories.

2011-11-26 @ 13:36:53
URL: http://husnr8.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...