Ett kap...

Gick in på Trend i Malmö på lunchen igår, de har 30% rabatt på allt då de ska flytta...
Hittar LAMPAN med mitt namn på men den var skadad. Skärmen som är av metall och vitt skinn.. japp, vitt skinn... hade lossnat lite.. skinnet då och det var den sista lampan... typically!

Men för 225 kr som de satte ner den till från 1500 pga skadan var inte så pjåkigt... så med litta Karlssons klister så fixar det sig och nu så är den hemma hos MIG!! Dock inte klistrad eller uppsatt än, men blir ett väldigt trevligt projekt till helgen...

Provade mig fram lite vart den ska sitta... blir definitivt på rosa tapeten med silverprickar på. Lär MATCHA!!
Matchelimatch!!



Den är handmade from India, tung som bara den! En riktigt fin lampa... ja, enligt mig då!
Metallskärmen är också den supertung och ger ett riktigt nice sken. Ja, ni får se HELA när den är uppe!!



Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Anna

De var ingen dåligt rabatt.

2011-10-29 @ 18:31:26
URL: http://dressingroom.webblogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...