Fyrkantiga köp!!

Då har man köpt upp halva CULTS lager... ja, jag fastnade kan jag väl säga när jag köpte diskmedelspumpen till ett par vänner i present. Det slutade med att jag köpte diskmedelspumpen till oss, samt en för tvål, 2 boxar, en kruka och massor av med småburkar... allt i rosa, vitt & turkost porslin. Ja, även deras plastblomma fick hänga med... den hamnade i badrummet bredvid tandborstarna. Blev fräscht med litta grönt där!!

Ska dit igen imorgon... butiken heter Charlottes Trend och finns i Malmö. De tömmer hela stället med 30% rabatt.. ja.. då är det SLUTSNACKAT! Jag ska shoppa!!




De små burkarna med lock är de som vi ska ha framme vid Nespresson.. den ena med starkt kaffe o i den andra svagt! Ordning & reda bland kaffet, tack!!

Gillar mönstet otroligt mycket!!

Den stora vita är en kruka... så det matchar alldeles perfekt!!
Oljar in vår bänkskiva ikväll så imorgon ska detta organiseras på lilla köksbänken... ska bli ett trevligt pill!!



O så lite ordning & reda bland tandborstarna!!
Plastblomman trivs bra...



Lite trevligare i badrumsskåpet.. tops & bomull på plats i fina rosa burkar! Ja, varför inte!!




Älskar det här med ordning o fix pysslet i vardagen! Finns inget värre än när man aldrig vet vart nått finns... Nu hoppas jag att resten av familjen lär sig nya förvaringskittet och slipper fråga mig gång på gång vart just detta finns...

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Lisa | majamyra

Vad bra grejer du fyndat. Jag får shoppa i fantasin till hemmet just nu.

2011-11-01 @ 09:07:22
URL: http://www.majamyra.se



Postat av: Linda

Cult har fina och stilrena grejer :o) Gillade de med spestmönster på lite extra..

2011-11-01 @ 14:46:32
URL: http://lindisplace.blogg.se/



Postat av: Anna

Cult design har mycket fint

2011-11-01 @ 17:38:07
URL: http://dressingroom.webblogg.se/



Postat av: Camilla

Lisa: Ja, jag är faktiskt sjukt nöjd och lättare i plånkan :) Gillar att jag fick så mycket i samma serie så det passar bra ihop på bänkskivan i köket!

Linda: OOh, spetsmönstret föll jag också för. Så fint... passar så bra bredvid Nespresson :)

Anna: Japp... o jag vill ha meeer :)

2011-11-01 @ 22:20:37
URL: http://husnr8.blogg.se/



Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Vilka fynd, jättefina! Attans at jag missade det när jag va i stan häromdan, det hade ju varit perfa när jag ändå höll på att inrednings-shoppa!

2011-11-02 @ 18:42:26
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...