Second hand on the hand...

Idag fick jag mig en mycket TREVLIG surprise.. Marie, min väninna kom in oanmäld till kontoret med lunch. Efter det så blev det litta walk & talk i stan och lite second hand shopping!!



Begagnat skinnarmband i silver.. tja, varför inte! Ehhh.. ro hit det! Exakt min stil... kör ju stenhårt med mitt svarta skinnarmband så det SILVRIGA lär även det bli en vardagssuccé hos mig!

Det breda bruna var ju också en PÄRLA... båda fick följa med hem! Tack, tack...




Detta har jag haft varje dag sedan jag köpte det i våras... kommer läggas på hyllan ett tag nu... dags att använda dem nya!!




Imorgon blir det MINGEL på Make Up Stores 25 års jubileum... tra la la... ska prova outfits ikväll när kidsen har somnat! Alltid samma dilemma med kläder.. det lär inte bli ett armbandsproblem i allafall :)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...