Jag tror jag är kääär...

Ok... jag känner mig som en okrönt KALASDROTTNING vare sig jag vill ha dem eller inte. Vi har jämt kalas.. 3 barn = 3 barnkalas... uppdelade vuxenkalas = 6 stycken för kidsen bara och sen har ju jag o mannen födelsedagar. Inte alltid så roligt kan jag säga... men nått som jag kännt sista tiden dock är att vi saknar bra "bjudtallrikar" så igår när jag såg denna bilden i Hus & Hem så fastnade jag ju DIREKT! Dem vill jag verkligen ha. Kopparna har jag haft sedan urminnes tider så det är rätt så najs att kunna ha assietter till... härlig design med lilla kanten... nästa kalas är om 2 o en halv månad... ska nog kunna leta rätt på dessa tills dess!!!


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: CJ

håller med, sååååå fina!

2011-09-23 @ 09:14:35



Postat av: Camilla

Visst är dem.. har hittat ännu en sort som jag vill ha - Kastehelmi... såå fin!!

2011-09-23 @ 21:57:30
URL: http://husnr8.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...