Österlen t/r

I helgen så var vi iväg med våra vänner på Österlen med övernattning på gården de GIFTE sig på...  en supermysig helg med andra ord!! Innan sammanslagningen på vårt lilla lantställe så åkte vi runt på olika guldställen på Österlen... här är ett:

Haward Busck i Smygehuk... fler som besökt detta mysiga stället?




Mitt köp...



En underbar PANINIFIKA hanns med...



Morgonutsikten vid frukosten... only landet!!



Ännu ett mysställe... Allium inhandlades...



Samt en "fjäril på pinne"...




Jag & co i bakgruden... Cecilia fann samma fjäril... good taste!!
Älskar våra höstrundor till Österlen... smart ställe att gifta sig på... då kan man GARANTERAT återkomma år efter år :)



Sen var vi ju också på loppis... hittade denna kopparmasken.. den ska putsas upp och gjutas ner i en betongform...



Lilla plåt & emaljkoppen följde också med hem...



Fyndade även en låda med 1.7 kg träskruvar... mycket bra priiis!!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Lisa

Verkligen mysigt ställe och fina inköp du gjort. Allium är fina, har jag också!

Har du cerise nagellack på dig? Jag har turkos på naglarna idag :) Känner mig väldigt hipp

2011-09-28 @ 11:48:31
URL: http://www.majamyra.se



Postat av: Camilla

Ja, viist är allium fina. Har också, men jag vill ha fleeer :) Ska nog plantera dem ikväll!!

Jag har cerise nagellack, men faktiskt så har jag addat lite extra färg genom photoshop.. min färg var lite avskavd.. så jag fuskade hihi!

Men visst känner man sig piffigt hipp o 30 + på det :)

2011-09-28 @ 13:06:48
URL: http://husnr8.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...