Favorit i repris...

Ni som inte SCROLLAT ner er till min favorittavla får en liten peak på den idag!
Kommer ihåg när jag köpte den på loppisen... gillade ansiktet på fina ballerinan, men resten var KATASTROF enligt mig! Sakta började tanken om att painta om tavla komma fram och jag köpte den! Å det är jag ju så glad för!

Älskar den.... står ofta och bara tittar på den.. på nya färgerna, på fina klänningen och hennes mjuka ansikte... vill hitta fler liknande tavlor som jag kan painta om!!






Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Lisa | majamyra fotograferar och funderar

Det där har jag sett tidigare, och det blev ju jättebra tycker jag!

Förresten så tycker jag det var en kul grej när du hade loppis-dag och att man fick maila sina fynd till dig för att visa upp. Jag hann dock aldrig med någon loppis den dan.

2012-02-02 @ 19:53:19
URL: http://www.majamyra.se



Postat av: Louise

Kul när man kan göra om det till sin egen

Kram

2012-02-02 @ 20:21:42
URL: http://stylinghouse.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...