Majamyra Was Here...

Då kommer några bilder från helgen!
Jag & min friend Marie hämtade upp Lisa Majamyra på Malmö Central + Emma... Lisa´s dotter!

Direktamente blev det en trip till Myrorna & Emmaus... för vi alla är loppisfreak!
Hem och kolla fynd + slapp!

På lördan visade jag mina LOPPISMARKER och of course fyndade vi!
Jag hittade bland annat denna OLDIEN - en telefunk med snurrtavla... oooh, älskar!

En titt på Turning Torso var ett måste, ett stopp utanför ZLATANS hus var också det ett måste...
stan, mysiga butiker och en fika på Espresso!

Tror vi vävde in Malmö i en lagom lång dagsutflykt!!

Givetvis hemmalagad pizza till damerna och inredningssnack i soffan! Fler foton kommer.. kämpar med en bihålsgraj just nu! Lite jobbigt!!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Lisa | majamyra fotograferar och funderar

Hallå! Vilket äventyr vi fick, tack!

Det var roligt och Emma hälsar så mycket till er.

Jag gillade Ilva och Emmaus mycket, synd att vi inte har dessa butiker i Örebro.

Nu har jag fått igång loppisådran och ska leta nya loppismarker!

2012-02-28 @ 22:58:05
URL: http://www.majamyra.se



Postat av: Louise

Krya på dig!!

Kram

2012-02-28 @ 23:37:04
URL: http://stylinghouse.blogg.se/



Postat av: marie

Mycket trevligt att få träffa ännu en bloggerska. Lika söt och trevlig som jag hade föreställt mig.

Tyvärr så kunde jag inte vara med er hela helgen, men tack för det lilla :-)

Tjing tjing!

2012-02-29 @ 22:25:51
URL: http://houseofliving.blogspot.com/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...