Peagreen & Pinky...

I helgen så blev det FÄRGGLAD shopping... Har ni också sett/köpt HM´s vårkläder! Man blir ju så glad av alla sprudlande färger... Rosa & gröna byxor köptes samt gröna koftan & rosa t-shirten!

Lilla killen ÄLSKAR ju Star Wars så jag satsade på rosa t-shirten med underbara Luke Skywalker och R2D2 trycket... I was loved when I came home...



Köpte även en hel del INOMHUSPLANTS... murgrönor, pärlhyacinter, vita julrosor, hjärtan på tråd och nån grönbladig brokig sort som jag aldrig sett förut... vilken fräsch känsla det är i huset nu! Det gör SÅÅÅÅ mycket med växter!!

Dagen avslutades med picknick i det gröna... Varm choklad var på agendan!

Denna helgen ska bli lite ANNORLUNDA!
Har bjudit ner MAJAMYRA och hennes dotter på lite mys hos mig... NEJ, vi har aldrig träffats innan så det ska bli hur kul som helst!! Ska visa mina loppismarker och andra guldgruvor i Malmööö...

Fler som träffat sina bloggvänner?

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Lisa | majamyra fotograferar och funderar

Snyggo! Kul med färg! Min garderob är mest svart-vit-grå...urtrist. Men plöstligt smyger det in en liten färgklick här och där...som i bloggen typ.



Duuueee, kan jag få ha mössa på mig hela helgen hos er :)...Jag får nog gno in håret med silverschampo rejält nu!!

2012-02-22 @ 11:54:14
URL: http://www.majamyra.se



Postat av: marie

Ser framemot denna träff! Lovely ska det bli! See you soon girls!

2012-02-22 @ 23:19:27
URL: http://tinginneoute.blogspot.com/



Postat av: marie

Skriver ett nytt inlägg. Såg att min gamla bloggadress kom upp.

Ska bli kul att ses.

Tjingeling!!

2012-02-22 @ 23:21:16
URL: http://houseofliving.blogspot.com/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...