Sista plåstret...

Då så, igår fick sonen SISTA babushka plåstret som jag köpt en gång i tiden på Systrarna Grene i Malmö. Snyft.. affären finns INTE längre kvar...

Fick bli ett fint sista foto på hur fina dem var!!




Är helt mör ikväll. Familjen har haft myskväll & kört förlossningsmarathon från videokameran. Jepp, ni hörde rätt... barnen är väldigt nyfikna vart de kommer ifrån och hela den biten. Så tretimmar av MIG gravid, tjock, uppblåst, rund... min röst... mina frisyrer... jepp.. man kollar liiiite väl mycket på sig själv och kritiserar. To m barnen tyckte jag var finare nu :)

Kul var det... ooooh... det var så underbart när de kom ut! Åh, vad man älskar de små!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Annika

Åh visst gör man :)

Har Greene helt lagt ner? Trodde den flyttat bara. Där ser man. Så ofta går jag på stan haha

2012-02-09 @ 22:23:35
URL: http://avantgirl.blogg.se/



Postat av: Frida

Skönt att du säger så! Snart är det dags för mig.

2012-02-11 @ 17:32:46
URL: http://fridafabulous.se



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...