BuzzAttack

Seriös PLANERING med sonen idag!
Papper & penna med glöm-inte-ta-med till kalaset!
Hade varit kul att glömma chokladbollarna i frysen... ja, eller inte!! Men skulle kunna vara en JAG grej om jag inte antecknar!!

Vattenflaskorna som barnen ska ha i stället för små saft-tetrisar!
Ja, sen får de givetvis med dem hem efter kalaset!

Sen dajvar vi in i min spoon collection!!

Flera års besatt samling.. nä, skojar bara! Men det har blivit en del inköp genom åren o alla hamnar i lilla (stora) burken! Som by the way var en VÄLLINGBURK in the good old babydays!!




Två gröna prinsesstårtor ska BESTÄLLAS.
Buzz Lightyear ljus som inhandlades i New York ska tryckas in..
Vi har även collectat in alla buzz-plast-prylar i huset för att ev också tryckas in i tårtan.
Ju mer ju bättre.. ja, eller väldigt sämre men det är sonen som bestämmer! Jag lyder!!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Annika

Har en till som gillar buzz här hemma :)

Supertack för att du nämnde det om kommentarerna. Kom på vad det var. Det är dom inläggen jag bloggat från mobilappen som det inte gått, trots att jag markerat i appen att man ska kunna det?

Inte världens bästa app, men den utvecklas förhoppningsvis.

Kram!

2012-01-31 @ 22:02:38
URL: http://avantgirl.blogg.se/



Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Åh vad roligt med kalas!

2012-01-31 @ 22:37:38
URL: http://www.inspireramera.se



Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

Vilka härliga färger på besticken :D

2012-02-01 @ 11:19:34
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...