En av två är klar...

Så... make overn är finito!
Stolen är torr & klar att sitta på!
En kvar! Tas ikväll!
Men först en lovely IKEA middag med familjen!
Korv med bröd blir det idag! Har lovat kidsen det! Det enkla är godast ibland!
 
Imorgon blir det ny LOPPISATTACK! Häng med och visa upp era fynd sen...
Så ser vi vem som fyndat bäst!!

Tänkte köra en rajd på min blogg... mejla mig bilder & bloggadress så kör jag en loppisrajd a la LOPPISMANIA här..
Klart ni är med! Vet att ni är många loppyholicsar!!

[email protected]

Så... lägg er tidigt. Plinga klockan på åtta, koka en kopp kaffe och attackera loppisarna i stan!
Visst hade det varit kul med samlade fynd!!!?
Tell me om idén!



Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Anna

Åh vad rolgit med loppis...De kliar i min loppistarm ;)

2012-01-27 @ 18:43:48
URL: http://dressingroom.webblogg.se/



Postat av: Emma

Du har sån härlig energi, det smittar;) Loppis är underbart, ska stiga upp tidigt imorrn men tyvärr ingen loppis, blir ikea istället och kanske en och annan korv här me:) Trevlig helg, kramar emma

2012-01-27 @ 23:17:21
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com



Postat av: Louise

Önskar jag oxå hade haft tid att besöka loppis imorgon, men det blir kalasfixande för hela slanten.

Så fin stolen blev, kommer passa perfekt i rummet!

Fortsätt kämpa ;))

Kram

2012-01-27 @ 23:26:53
URL: http://stylinghouse.blogg.se/



Postat av: Pauli

Mycket fint! Vad använder du för färg som du målar inne med? Slipade du stolarna mycket? Har själv stolar som jag är i valet och kvalet över att måla vita... Dock köpt oljefärg och det luktar ju Sören om man målar de inomhus...

2012-01-28 @ 09:23:06



Postat av: Lisa | majamyra fotograferar och funderar

Åh, skulle gärna varit med men hinner inte med någon loppis idag. Hoppas du fixar flera tillfällen. Stolen e grymt fin!

2012-01-28 @ 12:23:02
URL: http://www.majamyra.se



Postat av: Camilla

Tack tjejer!

O Pauli.. nix. Slipade dem inte innan... kör istället flera lager lack så det blir ingen direkt skillnad! Har slipat möbler förr med samma resultat som utan slipning! Använd en roller så blir det snyggt! Jag använder vattenbaserad lackfärg, Beckers. Luktfri o lätt att torka av om man spiller! Tvättade dock stolarna innan målning! Lycka till!!

2012-01-29 @ 22:37:51
URL: http://husnr8.blogg.se/



Postat av: Pauli

Tack får se om jag vågar mig på det :)

2012-02-08 @ 17:06:16



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...