Idag...

Idag, också kaos :)
Fyyy, vad mycket skit det blev igår efter att tjejernas rum fixades. Hade i allafall sällskap på kvällen av mina kära väninna så jag fick lite andrum... Såg helt galen ut när hon kom. Svettig, tröjan ut o in, spretigt hår i trasa i handen. Hade typ glömt att hon skulle komma. Men det var najs med kvällslatte relax!!

Men idag, IDAG, då jäklar var jag på G.
Började med att lacka tjejernas skrivbord... Sen attackerade jag hyllplanen som jag o pappa snickrade ihop i julas... Turkost... Eller kanske ljusblått blev det.

Sen satte jag upp hyllorna ovanför skrivbordet, upp med ledbelysning, skruvade upp gardinstång... Rensade bland allt krimskrams som barnen samlat på sig...

Pling på dörren.. Min andra kära väninna kommer på besök. Välbehövd lattepaus, lika svitt som kvällen innan...

Upp med barnens pennställ på väggen, fotografera... Upp med tavlor o annat smått o gott... Ja, helt klart ALLDELES to much, men det går helt enkelt inte att stoppa mig när jag väl börjat. Galen helt enkelt. Crazy... Ligger i soffan ny med vetekydde o en liten smärtstillande tablett... Puh, vilken kreativ dag.




In i gappet, in med hurtsen!




Lights...



Lightsen är köpta på Rusta!



Ikeas pennställ på väggen..



Musmattan köpte jag i New York i somras!



Gardinstången in till gappet skulle upp!!




Tyg & pärlor från Ellos...



Andra sidan väggen i pysselrummet!



Ok, attack på hyllplanen...



Passar bra!!



Dessa cd-ställen målade jag om för måånga mååånga år sedan! När jag bara hade min första... nah, hon hade alla sina första cd-sagor i denna :)


Kommer mer... kanske ikväll... kanske imorgon!
God natt kära läsare!


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Annica

Gud vad du är duktig som jobbar på.



God natt, kram

2012-01-13 @ 23:35:15
URL: http://annista.blogg.se/



Postat av: Lisa | majamyra fotograferar och funderar

Oj, vad du far fram. Barnen måste vara supernöjda! Vi har också haft det rörig ett par dar...självförvållat...

2012-01-14 @ 23:00:37
URL: http://www.majamyra.se



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...