Persian frame...

Så, dagen igår.
Först kaoset innan. Mannen tävlade i en annan del av Sverige så jag var HOME ALONE med kidsen!
Börjar dagen med att lämna äldsta på kalas-lekland tio på morgonen, sen loppis, sen Möllan, sen tillbaks till lekland med de små.. sen MAX hamburgare, sen storhandling.. sen hem med diverse saker o tacos på det! Klar kl 19.00... alltså.. shit vilket marathon. Ja, ni vet precis vad jag menar! 

Att vara förälder är nog det TUFFASTE jobbet som finns! Man har EN helg och då görs ALLT!!
Puh... Blev lite mys på kvällskvisten & sista stolen PAINTADES!! Känns otroligt skönt att båda är målade innan min roller torkade ut i lilla plastpåsen!

Ni som inte vet.. om ni lackar/målar med roller o ska pausa målandet.. lägg i rollern i en platspåse och förslut väl. På så sätt håller sig rollern FUKTIG ett tag till!!

Ok.. till LOPPISFYNDEN!
Den persiska ramen är ju HELT fantastisk! Ooooh, älskar den så! 20 kronor! Så fin, ordentlig.. inget plastaskit! Handgjord... I love... fick inte med ser jag, men även sidokanten har samma mönster! Vilken effekt när den är uppsatt!!




O så lilla hårbandet!
Så jag!
Klockren!

Svart "skinnblomma" med spets... långt "skinnsnöre" med metalländar!
Kan ha det som hårdeko, skärp.. ja... halsband, armband! Love it!!


Fina blommor på Möllan...
Köpte fyra buketter då han hade ett SJUKT bra pris! I love Möllan!



Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Lisa | majamyra fotograferar och funderar

Fina fynd! och du passar bra i nya tröjan!

Ska du göra något med ramen?

2012-01-29 @ 11:55:33
URL: http://www.majamyra.se



Postat av: Lisa | majamyra fotograferar och funderar

Hm...jag skrev en kommentar för en stund sen, måste ha glömt att skicka.

Ville bara säga, vilka schnygga fynd! Ska du göra något med ramen tro?

Du passar bra i nya tröjan också.

2012-01-29 @ 12:16:02
URL: http://www.majamyra.se



Postat av: Camilla

Är såå nöjd med ramen!

Samlar ramar till en fotovägg, så den lär dyka upp nånstans med pics på kidsen :)

Tack för tröjkomplimangen.. gillar den :)

2012-01-29 @ 22:57:23
URL: http://husnr8.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...