Rosa bag e li bag...

Ännu ett brev (fast egentligen ett stooort paket... spännande) på posten av kära vänner. Blir ju BORTSKÄMD... oh my!
En rosa plastbag från HINZA... def my style! Kan redan se mig själv på stranden eller på pikniken med den!!

Min mellersta skulle surprisas av momo o mofa o få sova över hos dem, så of course packade jag nya väskan med hennes ting! Så fin så...

Både mor & dotter glada idag... ja, o Barbamama som även hon fick sova hos momo!

Tack Jessica & P... inte helt pjåkigt att bli sjuk ju när fina preseter dimper ner titt som tätt!! Supertack, så gulligt av er!!






Den korrekta färgen... photoshopar litta som ni kanske märker... en del nyansskillnader från bild till bild :)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Louise

Den är supersnygg & inget kan bli bättre än att få en på posten. Vilka fina vänner du har.



En helt annan fråga: jag undrar var det är du brukar göra dina loppisrundor?

Go kväll..

2012-01-19 @ 22:39:16
URL: http://stylinghouse.blogg.se/



Postat av: Camilla

Ja visst är den... Otroligt gulligt med alla omtänksamma vänner jag har.



Loppisarna är i Malmö, ett ställe heter marknadsbörsen som ligger vid möllan. Annars är det drottningtorget på sommaren. Är jag på österlen så brukar det även bli loppis där :)

2012-01-19 @ 23:07:58
URL: http://husnr8.blogg.se/



Postat av: Louise

Tack för tipsen ;) kanske ses på loppisrundorna till våren ;) jag antar att du aldrig kommer ge upp det

Kram

2012-01-19 @ 23:11:44
URL: http://stylinghouse.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...