Sååå...

Så,då har man ångest igen. Denna gången riktig dödsångest, även om jag vet att jag inte kommer att dö av detta!! I en tre dagar har jag haft riktigt ont i ryggraden, öm, svullnat upp i ärret och en bula har uppkommit. Var iväg med familjen på Malmö slott i lördags, första utflykten sen jag åkte in. Jo,då... Denna gången kan jag inte dölja mitt funktionshinder... Skrattade för mig själv. Går som en krycka, utan krycka. Yes, iddin skulle vara lite tuff o åkte utan krycka. Gillar inte kryckan, känner mig sjuk då. Ska helst klara allt. Käpp, måste inhandlas snarast... För oh My, vad mitt liv är förändrat. Gick som en 100 åring i trappan på slottet, vinglade i korridorerna o släpade på mitt ben. En helt ny Camilla är född kan man säga... Fast det har jag inga problem med. Att vara annorlunda är unikt. Kan min man sitta i rullstol, så kan väl jag släpa mig fram. Otroligt passande par om jag får säga det själv...

Men nu är det åter dax ned ortopeden. Ska förhoppningsvis dit idag, de tror jag har ett hematom som måste dräneras...

Var ute o walkade igår, bara sex km, med min friend Marre och hade så panik över vad som var fel på mig, ändå skulle jag walka. Jag har väldigt svårt att acceptera att jag är sjuk märker jag... Bra men också påfrestande för kroppen.. Är rädd att jag sabbar år mig själv. Men som sagt, jag har väldigt svårt att förstå att detta har hänt mig igen.. Vill bara, bara vara frisk. Stark. Fri.

Nu blev det en hel roman här, men jag var tvungen... Visar upp litta nytt... Småmålade ramar i helgen (loppisfynd) o cd ställ åt sonen. Likabra att passa på när färg finnes hemma...


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Evelina

Du måste vara rädd om dig fina C!! Styrkekramar i massor e

2012-01-16 @ 06:50:51
URL: http://evelinagustavsson.blogspot.com/



Postat av: Ausra Drivstedt

God morgon, du är en oerhört stark kvinna med en helt otrolig vilja. Jag är imponerad av dig.

Njuter av när jag tittar på dina skapelser. Var rädd om dig. Gud beskyddar dig!!!







2012-01-16 @ 08:20:41
URL: http://ullsmycken.blogg.se/



Postat av: Annica

Jag förstår att det måste vara svårt att acceptera att man inte kan göra allt som man gjorde tidigare men den tiden kommer, det tog lång tid för mina systrar och min mamma innan de kunde acceptera att de inte kunde göra allt som de gjorde tidigare.



Jag vet inte om det är envisheten som visar sig i dina alster men du är iaf otroligt duktig (eller envis) som målar och donar. kram

2012-01-16 @ 08:49:48
URL: http://annista.blogg.se/



Postat av: Susihus

Usch så jobbigt, håller tummarna att det går bra hos ortopeden. KRAM

2012-01-16 @ 10:07:27
URL: http://susihus.blogg.se/



Postat av: Lisa

Hej! Jag måste bara kommentera för jag har följt din blogg i så många år & är så otroligt imponerad över din kreativitet & hur du kämpar med allt!



Förstår att det måste vara tufft att inte kunna göra allt som du gjort tidigare... men ta hand om dig själv nu!

All styrka till dig! Du inspirerar!

2012-01-16 @ 11:27:44
URL: http://nyttochgammalt.blogspot.com



Postat av: Hanna

Hej Camilla! Länge sen jag läste här och jag blir ledsen när jag förstår att du är dålig. Vill bara att du är en otrolig kämpe och så sanslöst kreativ! Var rädd om dig, hoppas du snart blir bättre! Kram från Hanna i Eriksfält (som köpte betongfat av dig för några år sen, du vet)

2012-01-16 @ 17:53:49



Postat av: Emelie

Vill bara skicka en stoor krm till dig!!

Kram

2012-01-16 @ 20:37:15
URL: http://emeliesamjolie.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...