Tantablus & guldknappar...

Första SHOPE LI SHOPET sen la operazione... 2 kids runt benen, lika svettigt som vanligt när de följer med. Inget som förrändrats så värst mycket.. haltar litta lätt och sneglade lite på ärret i provrumsspegeln! Litta coolt är det med KARVAD rygg... tre fina ärr... kände mig väldigt nöjd idag! O HM.. ja, de är jäkligt bra!!

Ser jäkligt tantigt ut på bilden... men NIX, det var en riktigt fin "blustajp"...



Grovstickad tröja med guldiga knappar... Så INTE jag,.. marinblå ränder... verkligen inte jag!
Men... va fan.. det var verkligen min dag idag! Den satt skitsnyggt, punkt slut!
Känner mig så sjukt MOTIVERAD och vill uppnå en del drömmar närmsta tiden! Vet inte vart jag får den här energin.. mycket annat är inte på topp.. men jag känner att jag EXPLODERAR snart av allt jag vill göra...



Kan dessutom tillägga att jag nyss VANN ett Tradera Bud...
Oh my, vad jag skulle HA den saken... så enkelt att bli så jäkla glad!!!
My day is complete!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Annica

Härligt när man känner så, önskar jag hade ens en lite gnutta av din energi.

2012-01-27 @ 13:47:58
URL: http://annista.blogg.se/



Postat av: Camilla

Ja, det går upp o ner... Jäkla skitliv egentligen med sjukdomar, men av det så känner jag också att jag vill hinna med allt jag vill i livet. Allt...

2012-01-27 @ 15:33:55
URL: http://husnr8.blogg.se/



Postat av: Eva

tack för tipset på randiga tröjan, tycker även blusen ser jättefin ut. Kanske måste kolla här i Skellefteå om randiga tröjan finns kvar.

2012-02-10 @ 13:05:40
URL: http://www.bolindesign.se



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...