Z N M R.... On the wall

Stack iväg till Ilva igår för att köpa presenter till våra vänner vi skulle tillbringa nyårsaftonen med. Hittade jättefina L bokstäver i trä till dem. Deras kids börjar på l, givetvis köpte jag våra kids första bokstav med plus R för efternamnet. Min sons M ska lackas om till vitt ELLER turkos... Bokstäverna ska in i barnens rum... Passade annars perfekt under våra tavlor i sovrummet, men tror de ska upp på väggen i barnens rum istället... Blandat med detas babuschka-tavlor...

Sen stack jag till Bauhaus och fick några reglar uppsågade... Så vi kan snickra idag. Visste nämligen att allt skulle vara stängt dagen efter nyår.. Så därför åkte jag igår och smed planer för 1:a januari.. Idag ska sängen bli klar!!


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Anna

Vilka härliga bokstäver

2012-01-01 @ 14:41:25
URL: http://dressingroom.webblogg.se/



Postat av: Anna

SV: Tack. Den smördegsinbakade fläskfilen är väldigt enkel. Finns säkert tusentals olika recept men ibland är de enkla de godaste=)

Jag har inga direkta mått utan gör på måfå=) De vi har i är stekt fläskfile och champinjoner. Till de gör vi en stuvning av mjölk,smör och mjöl. Blandar de tillsammans med fläskfilen och smakar av med salt och peppar. Sen brer vi ut de på smördegen och knyter ihop de. In i ugnen i 200 grader till de fått färg. Hoppas att du fattar vad jag menar ;)

2012-01-01 @ 17:30:03
URL: http://dressingroom.webblogg.se/



Postat av: Vendela

Hejsan,

så fint att du gör om hemma! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Maila mig på [email protected] så berättar jag mer!

/Vendela

2012-01-02 @ 14:31:03



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...