Friss time...

Idag var det FRISS time! Ljust ovanpå och mörkt under! Japp, kör säkert kort hos frissan! Gillar min nya look som är väldigt kontrastig! Jag har alltså SVART hår under mitt ljusa, men det syns inte förräns jag sätter upp det! Annars så ser det väldigt ljust ut när det är nedsläppt! Det tog mig 20 års frisörbesök innan jag hittade min rätta frissfärg... En liten coockie under tiden & skvaller, skvaller...



Mina kära tjejer följde med... de älskar att följa med... mycket pga cookisarna som bjuds av min fina frisör!
En av mina girls körde GAGA tema...


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Lisa - majamyra

Själv e jag äntligen nöjd efter senaste fiaskot hos frissan. Vad söt hon e Gaga_ Nåmi. Cool redigering!

2012-03-19 @ 22:22:49
URL: http://www.majamyra.se



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...