Latte & Polisstopp innan kursen!

Vi börjar med LATTEN!
För oooo ja, Nespresson gick igång här hemma. Två fina latten for in i bilen och möttes av en glad Marie...
Kan bli en VANA!!

På vägen till keramiken, i Malmös typ mörkaste kvarter... blev vi tagna av POLISEN!
Haj haj på den!
Fick blåsa och visa körkort!

Hann börja fundera!!! "Har jag druckit idag"??!
Det härliga är att jag typ inte druckit alkohol på 6 månader pga av medicin... men ändååå blev jag SVITT och började oroa mig för om jag druckit :)






På kursen så var jag och M i våra essen!!
Jag gjorde...

♥ stor fjäril
♥ spjut till trädgården (ska upp på järnpinne)
♥ ett renhuvud med hål för horn
♥ trollsländetavlor

Nio gånger kvar!! Hojta till om ni INTE vill se mina alster efter varje vecka! LÄR bli så annars ♥

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Helen

Vad fina de ser ut! Vill gärna se dina alster varje vecka:)

2012-03-01 @ 17:06:38
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...