IKEA...

Idag var jag & familjen på IKEA. Vi ska beta av alla inredningsaffärer i Malmö med omnejd (ja, om jag får bestämma i allafall) och kolla vad som finns att köpa i möbelväg. Jag blev lite förvånad över allt det nya som kommit - det var över ett år sedan som jag besökte Ikea sist. Bl a blev jag superförtjust i en tapet som de hade satt upp. Den kommer enligt dem från Esta home men jag har inte funnit någon som helst info om den på nätet. Typiskt när man väl faller för något!!!

Tittade på ett vitt storarumsbord, såg helt ok ut, samt på några väggskåp!

Vi köpte 4 stolar idag. De kostade 69 kr styck, nedsatta då de ska utgå. Stolarna ska vi ha till vårt nya matrumsbord tills vi ska köpa de vi vill ha... Vi har räknat lite på ALLT som vi vill köpa till nya huset och vi har insett att vi inte kan få allt på en gång (jobbigt), men så är det. Så dessa stolar kan vi stå ut med i början, sedan blir de perfekta som extra stolar! Mina favvostolar finns på ILVA o de kostar runt tusenlappen styck!

image42

   

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: susanne f

var på IKEA i onsdags, föll också för det runda soffbordet...vill ha!!!
Ha det bra
//susanne

2007-07-13 @ 22:02:26



Postat av: Petra

Vilket fint soffbord, det vill jag ha!!! Vad kostade det??

2007-07-14 @ 16:25:50



Postat av: Camilla

995 kr, om jag minns rätt.

2007-07-16 @ 05:46:10
URL: http://husnr8.blogg.se



Postat av: Petra

Fynd med andra ord! Ska jag åa och titta på, börjar bli trött på vårt i björk från Ikea..

2007-07-17 @ 15:12:00



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...