Spegel, spegel på fönsterkarmen där...

Idag har jag gått igenom några smålådor från flytten. Jag fann min härliga spegel som jag fått från mina föräldrar för många år sedan (obs kolla ej på dammet :). Jag älskar föremål av järn, tenn & silver... fast inte allt möjligt, utan det ska vara en speciell design på det med. Genom åren har jag hittat många sådana föremål på loppisar...

Idag ska vi ringa till Ilva och beställa transport för att få hem de nya sängarna. Vi har satt ut de gamla sängarna på blocket och jag hoppas verkligen att vi blir av med dem innan de nya kommer...

image420

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Sofia

Coolt!! Jag hade en likadan när jag var liten, hade nästan glömt hur den såg ut. Tyvärr gick fotdelen sönder så idag har jag bara själva spegeln kvar, just nu ligger den dock nedpackad i någon kartong i förrådet. Kommer nog ta fram den igen om jag får en liten flicka nån gång =)

2008-02-16 @ 23:12:32



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...