Första dagen på jobbet...

Idag är första dagen på jobbet. Min lille son har åkt in och ut på barnakuten sen i måndags så jag hann aldrig börja arbeta den 21:a... nu mår han bra och kan äntligen gå på dagis!
Nu sitter jag här i allafall och kan inte förstå att 3 år har gått sedan jag var här sist. För 3 år sedan var jag höggravid med mitt andra barn och skulle vara hemma i 1½ år... fniss... så blev det inte! Kan dock inte förstå att 3 år har gått! Det har gått otroligt fort och nu är det liksom över. Föräldraledigatiden är över - aaaah, sorgligt!

...........

Just nu har vi en snickare hemma som har påbörjat vårt staketprojekt och här sitter jag och lär mig ett nytt kartprogram... så gissa om jag är sugen på att se vad som händer hemma i trädgården???
Han kom hem till oss igår kväll och skissade lite på staketet... hoppas det blir så som på min lilla bild i huvudet!

Spännande, återkommer säkert med bilder!!

Hej o hå, jobba på!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Vicky

Spännande med staketet! Får man fråga vad du jobbar med?



KRAM

2009-04-24 @ 20:50:56
URL: http://tvillingmamma.blogg.se/



Postat av: Camilla

Jag ritar kartor åt kommuner, mäter nya områden och vägar, parker etc och sätter in dem i kommunernas egna kartor... men efter 3 års frånvaro på jobbet så är det nya kartprogram så jag får se om jag får till några nya kartor :)

2009-04-25 @ 22:46:37
URL: http://husnr8.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...