Strandpromenad!

Vår älsklingstrand i Klagshamn. Hit kommer jag & barnen ofta, men endast på våren, sommaren och hösten. Vi har aldrig varit här på vintern tills igår morse. Direkt efter frukosten satte vi oss i bilen (endast lyxiga 7 minuter ifrån oss) och åkte iväg till stranden!
Det var verkligen härligt! Vi hittade en massa kaninspår som vi följde efter och vi grävde ner en skatt. Nu ska bara jag hålla mitt löfte om att vi ska gräva upp vår lilla skatt på sommaren. Har memorerarat vår lilla gömma, så det ska bli spännande i sommar och se om vi kan få fram vår lilla Ikeapenna som vi gömde så väl!





Fiskehamnen låg stilla. De hade semester denna veckan.... otrolig häftig upplevelse att se alla småbåtarna fastfrusna i isen. Väldigt avkopplande promenad...



Idag har snön börjar smälta, så det var nog i sista stunden vi hann uppleva en vinterstrand för i år!
Är det fler som är bortskämda med stränder nära bostaden?

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Bokmalen

Vad mysigt ni ser ut att ha haft!! Fina bilder. Å ja, det är inte alltid man ser båtar fastfrusna i isen...

Kramen, Maria

2009-02-22 @ 12:58:03
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/



Postat av: susanne f

Hej Camilla

Vilka fina bilder...

Jag har också en sån tur att jag bor nära vatten....

//Susanne

2009-02-22 @ 13:21:56



Postat av: Linda

Mysiga bilder! Hoppas ni kan hitta er skatt till våren/sommaren igen! :) Spännande för de små ju -ler-



Jo vi har egen strand, huruvida man vill säga strand om det så eftersatt som det är och igenvuxet.

2009-02-22 @ 13:49:56
URL: http://tvea.blogg.se/



Postat av: Lilla jag

En strand är vacker året om!

2009-02-22 @ 14:42:47
URL: http://irenev.blogg.se/



Postat av: HUSnrNIO

Vilka fina bilder. Härligt med strandbesök på vintern.

2009-02-22 @ 17:50:48
URL: http://hilajns.blogg.se/



Postat av: Jenny

Så fina bilder! Kul idé med en skatt!Har också turen att bo bara några meter från havet, vi har en underbar sandstrand på gångavstånd. Lika fin vintertid som sommartid!

/Jenny

2009-02-22 @ 19:14:31
URL: http://varthusvidhavet.blogspot.com



Postat av: Cornelia

Jepp! Vi bor i Lomma så vi har oxå väldigt nära till havet, stranden och hamnen. Älskar det året runt, måste bo när havet, annar skulle jag få abstinens ;-) Tar en promenad med kameran till havet med jämna mellanrum, det e nästan vackrast i hamnen o på stranden på vintern.

2009-02-23 @ 09:56:05
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



Postat av: design i tid och rum

Hej Camilla"

hoppas allt ok med dig. Nu har du flyttat och jag hoppas att du är nöjd.För de du visar av huset värkar vara en super vackert hus.Dina barn är såååå söta.

Att vara nära havet är något jag tycker om väldigt mycket Brukar själv ta en runda till Västra hamnen för mig själv, en inredningstidning och en koppkaffe,och bara vara ...Ha det så bra Dadda

2009-02-23 @ 22:16:44



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...