Kronans mormorscykel...

Igår vann jag en mormorscykel på Tradera för ynka 310 kr... Jag har inte ägt en cykel på flera år och har spanat in annonser och blocket ett bra tag nu. Ville hitta ett renoveringsobjekt så att jag kan få pyssla lite själv! Och renoveringsobjekt det hittade jag! Cykeln är i blått, rött och gult! Mmm, inte så länge till - den ska bli ceriserosa så snart som möjligt! Sadeln är i sönder så den ska också bytas. Har googlat lite efter limegröna eller rosa sadlar, men utan resultat! Är det någon som vet vart man kan hitta sadlar i dessa färger så hojta till!

Här är jag på väg från centrala Malmö, med ett stopp hos Marie på en kopp kaffe och sen hem ute på landet! Det blev fler stopp kan jag säga för det ÖSREGNADE då och då! Helt galet, himlen öppnade sig och jag har sällan skådat ett sådant regn som det var idag! Just idag, av alla dagar, när jag har köpt cykel och har 15 kilometer hem :)

Min nya FÄRGGLADA Kronancykel...



Kronanplingan...



Så ja, nu är det bara 5 kilometer kvar i STORM!



Tipsa mig gärna om allt som är lite "extraroligt" när det gäller cyklar för denna ska PIMPAS under semestern!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Anonym

Roligt med cykel! Cyklade själv ÖVERALLT innan men ska bli mer nu när barnsadeln är på där bak :-) Mitt itps: cykelkorg! Har man handlat är det gud värt!!

2009-07-20 @ 20:59:02



Postat av: Susanne F

Vilken fin cykel......mitt tips är en fräck ringklocka....

2009-07-20 @ 22:06:14
URL: http://bambuochbetong.blogg.se/



Postat av: Susanne F

Vilken fin cykel......mitt tips är en fräck ringklocka....

2009-07-20 @ 22:06:28
URL: http://bambuochbetong.blogg.se/



Postat av: jenny

Läcker!! vill också ha en kronan.

2009-07-22 @ 10:09:03
URL: http://jennyshus.webblogg.se/



Postat av: Marie

Nu vet du att du kan komma när som helst på ett glas vin!! Väntar....;-)

2009-07-23 @ 23:34:57
URL: http://tinginneochuteblogspot.com



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...