S som i stress...

S som i stress... mmm... det har varit och kommer vara stressiga dagar fram till jul och så vill JAG så mycket - always! Det är lite därför det blev en akut fondmålning i tjejernas rum i förrigår!!

Igår efter JOBB hade jag ett antal UPPDRAG innan jag skulle ta mig hem från jobbet för att snabbt äta och sen gå iväg på PEPPARKAKSBAK på förskolan!! Uppdragen igår var att köpa en jacka på NOA NOA till min kusin som bor i New York... de har inte den affären i USA och han ville köpa den till sin fru i julklapp... så jag halvsprang hela vägen från mitt jobb för att hinna köpa jackan (20 minuter i regn).... sen hinna ta bussen för att sen hinna ta mig till pepparkaksbaket - för att sen komma hem vid åtta, fota mig i jackan och maila bilden till min kusin!!! Klockan 23 ringer han och säger att jackan är perfekt så nu är det POSTA PAKET UPPDRAG imorgon... yes, en sak till avklarad!! Glömde nämna att det var värsta folksamlingen i stan för Idolerna var där... så klart när man har BRÅTTOM så är det OMÖJLIGT att ta sig fram! Hann se & höra Mariette sjunga nån sång i allafall innan jag kom igenom folket!!

Idag blev det JUNGLE PEAS målning i tjejernas rum med några S i bakgrunden. Mannen var och träna så jag målade dessa små små ärtorna med 3 halvtrötta barn och Ice Age i bakgrunden.... hade värsta skissen i huvudet innan jag började men hann bara med en del... resten får bli nästa lediga tid!!!

Imorgon är det S som i stress IGEN - men eftersom det handlar om IDOL LIVE så offrar jag mig :) En timme efter att jag har slutat jobb ska jag sitta i Idol Logen på Malmö Arena och äta en TRERÄTTERS MIDDAG!! Mumz... foton lär komma - dock inte på lördan för bär det av till skogen i ottan! Japp, ska SOVA över i en stuga med dottern och hennes strövargäng.... kommer hem söndag förmiddag! kommer en liten fotouppdatering från Idolkvällen... såååå, nu har jag fått SKRIVA av mig lite så här kommer lite JUNGLE PEAS in action!!






Så här blev det... nästa projekt ska bli cerisrosa JUNGLE PEAS på den vita väggen bredvid!!


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Susanne F

OJ OJ OJ...ta det försiktigt vännen min, så att din kropp håller...

Ha det så kul på IDOL

Kram

Susanne

2009-11-27 @ 07:37:37
URL: http://bambuochbetong.blogg.se/



Postat av: Linda B

Så fint det blev!

2009-11-27 @ 10:27:40
URL: http://levasomlinda.blogg.se/



Postat av: Vårt hus vid havet

Snälla, ta det lugnt!!!

Kram / Jenny

2009-11-29 @ 07:34:14
URL: http://varthusvidhavet.blogspot.com



Postat av: Camilla

Skrattar för mig själv. Tänk vad väl jag känner igen mig. Vill hinna allt, och gärna lite till! Men så får man en del gjort också...Som tur väl är är det ju inte alltid negativ stress, ofta är det ju roligt det man rusar för att hinna. Tack, för trevlig läsning, tittar in på din blogg allt som oftast.

/Camilla

2009-11-29 @ 21:48:19
URL: http://vanilla-onetofive.blogspot.com



Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Så fint det blev!



Vad lyxigt med midda o loge på Idol! Jag va oxå där, fast hade vanliga platser, med svägerskan o hennes 9-åriga dotter, det va en jättekul kväll!!!

2009-11-29 @ 23:07:19
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...