Jodååå...

Jodå, helgen var bra! Lördan innehöll en hel del HÄRLIGHETER! Det började med en sväng på LOPPIS i Limhamn där jag fyndade en massa till barnen och smycken till mig! På eftermiddan bar det iväg till Marie för lite egentid... så NAJS!! Inga barn, bara vi!!

Vi började med skumpa! Jag försökte mig på att öppna den... livrädd för smällen! Gick absolut inte!



Så Marie fick ta över...



Voila... inga problem!




Efter skumpan och mys i solstolarna (för guldväder det hade vi) så lagade vi mat! Jag gjorde Västerbottenpajer.. mumma!



O Marie gjorde musslor i en vitvinssås slash grädde!





Proppmätta var vi redo för en Kaffe Karlsson - Kaffe, Cointreu, baileys, grädde & riven choklad!



Sen åkte sminket på... samt lite andra produkter!!



Mycket viktigt... nymålade naglar :)



Rosa...



Citonsorbetdrink...




Ombyte igen och lite påser med kameran...




Hallongräddsdrink.. sjukt god!




Taxi och sen ut på vimmel... Ahh... det är så underbart med sådana här kvällar. Förgyller livet!! Man känner sig som 20, dagen därpå som 100!! Men ack va kul vi hade...

Vad gjorde ni i helgen?? Fler som var ute på vift?

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Iris

Igår var jag också på loppisen i limhamn :) Fyndade några fina gamla ramar. Ni ser ut att ha haft en jättehärlig dag!



kram /iris

2010-04-26 @ 06:30:28
URL: http://inredningskaos.blogspot.com



Postat av: Marie

Ja, vilken dag. Det var ABSOLUT värt att känna sig som 100 dagen efter. Vi skulle kanske tagit en powernap på Börs & Bar när vi hade tillfälle. hihi.



Haj Haj

2010-04-26 @ 09:57:27
URL: http://tinginneoute.blogspot.com/



Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Ingen loppis för min del den här helggen heller :-( Va i Sthlm ist :-) Det blev lite festande för min del oxå, på ett skumt men jättekul o trevligt ställe. Surfakademin, ett gammalt tullhus som en surfarkille hade och bodde i, det fanns soffor och sängar, en öppen brasa, hammock och stolar utanför och vinet tappades upp från tetrapack, ölen kostade 30 kr/flaska och musiken spelades från en laptop :-) Mycket skumt o flummigt men väldigt kul o mysigt!

2010-04-26 @ 10:55:36
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



Postat av: Linda

Låter som om du hade en helbra dag! Skoj med både god mat, fixade och sen utgång...aaaallldeles för länge sedan jag gjorde det!

2010-04-26 @ 20:09:41
URL: http://mammaganton.blogg.se/



Postat av: gabriella

HalloJ!

Hittade hit fter en surfning bland blioggar!!=0)

Hur har du gjort dessa goda drinkar?? citron sorbet drinken å hallon??

Fin torsdag på dig!!

2010-04-29 @ 11:24:15
URL: http://lillkakan.blogg.se/



Postat av: Camilla

Iris.. kul att du också var där. Så kul med fynd :)

Cornelia... låter verkligen som ett knepigt med HÄFTIGT ställe.. vilken idé!! Tog du fotooon?? :)

Linda... det var såå najs! Tack för fikasällskapet idag!

Gabriella: Hallondrinken är gjort på mixad gräddvaniljsglass, flytande grädde, frysta hallon o vaniljvodka.. mumma! O sorbeten med vaniljvodka, lime o kaktussorbet o grädde :)

2010-04-29 @ 20:40:57
URL: http://husnr8.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...