Walks...

Det var länge sedan jag skrev om mina walks, men jag walkar fortfarande!
Ligger fortfarande på MINUS 10 kg, men siktar på minst 2 till... Vi går lite mindre nu när sommaren är här. Det var lättare att komma ifrån i höstmörkret medans sommarkvällarna går åt till trädgårdsfix o senare kvällar med barnen!

Onsdagarna är underbara... då går jag på jobbetid! En timma i Pildammarna... För det mesta så har jag följe av Marie och då slår vi ihop nytta o nöje :)

Vår 5 kilometersrunda i onsdags i bilder..

Snygga pålar i parken... inspiration, ja tack!



Testade att motionera i nya pjucksen... mycket bekväma trots remmar & nitar!



Pålarna välinspekterade!



Walkfoto #1



Mobilpaus!



Walkfoto #2



Himmelriket - vilken UNDERBAR syn! Önskar det var min trädgård...



Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Ni e sååå duktiga! Jag o mannen har oxå lagt på oss alldeles för många trivselkilon och försöker jobba bort dem. Men det går trögt, vi äter LCHF/GI mat så ofta vi kan, ibland funkar det inte o ibland syndar vi på helgen. Men vi har svårt för att ta oss tid till o motionera. Så trotts en månad med dieten så har vi inte gått ner nåt :-(



Tur ni hade med vädret den dan, annars tycker jag att vädret e sjukt deprimerande. Jag har fortfarande vinterkläder på och e trött på att frysa, jag saknar solljuset och värmen!

2010-05-31 @ 10:11:22
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...