Lackdags...

Igår kväll öppnade jag en öl, tog fram rollern, lacken och börja fixa med skåpet. Bort, bort med det gamla!!!
När lacken har härdat kan jag äntligen börja FYLLA skåpet... spel, fotoalbum m.m.

Nu är kaffet på g och jag ska ta runda nr 2, så det blir riktigt vitt vitt!

Hoppas på fint väder idag, isåfall blir det pill i trädgården.... årets första trädgårdstag!! Ser att mina lila krokusar tittar fram och nån vita är på G.. så fint!! Kan man redan klippa ner LAVENDELN i Skåne?? Det är väl slut på vintern nu??




Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Mrs. b

Så fint skåpet kommer att bli! Här är trädgårdsarbetet igång för fullt. Vi planterade häck igår. Idag tänkte jag bl.a. klippa ner lite lavendel (om det bara slutar regna... :-)

2011-04-03 @ 10:06:32
URL: http://mrsbandco.blogg.se/



Postat av: Nina B

Kul att du är tillbaka :-)

2011-04-03 @ 15:21:29



Postat av: Hanna

Klippte ner lavendeln idag faktiskt! Nu borde det ju inte bli fler minusgrader här nere. Det har vi redan haft alldeles för mycket av denna vintern :)

2011-04-03 @ 19:00:59



Postat av: Susanne

Nu är jag nyfiken på skåpet....har du betsat det än??

2011-05-02 @ 09:13:14



Postat av: Susanne

Nu är jag nyfiken på hur skåpet blev... har du betsat det än??

2011-05-02 @ 09:15:26



Postat av: Camilla

Susanne: Vet ej om jag kommer måla det svart, börjar vänja mig och gilla eken :)

2011-05-08 @ 00:39:16
URL: http://husnr8.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...