Barbapapa i massor...

Igår blev det en runda upp till stan. Fram med dubbelvagnen och in med kidsen & tut tut med bussen. Efter lite shopping var det dags att möta upp mannen för BOWLING... vi har spelat en del bowling på WIIET nu i sommar så det var väldigt intressant att spela for real med kidsen! Kan säga att barnen vann.. så otroligt otroligt kassa jag & mannen var!!

Looking good...



Efter bowlingen så smet vi snabbt in på Netto för jag vet att de alltid brukar ha roliga prylar till bra pris och gissa om vi fynda!!!

Kidsen fick nya RESVÄSKOR då vi snart ska till Turkiet.. jättefina Barbapapaväskor för endast 149 kr!! Strumpor för 15 kr... ja, så det blev en hel del med Barbapapa igår...







Imorgon ska jag till Ica Maxi för jag har fått ett MMS från Susanne som har Bambu & Betong att där finns stuffs med Babuschkor :)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Birgitta

Åh, Barbapappa! SYND att vi inte har Netto här uppe i norr - min sexåringen är såå kär i Barbagänget! :-)

/Birgitta på Lyckligagatan

2011-08-06 @ 10:24:04
URL: http://lyckligagatans.blogg.se/



Postat av: Susanne [Snusans inredningsblogg]

Äh men ååh! Den där resväskan skulle min barbapapa-tokiga son älska. Vaarför finns inte Netto i närheten av mig?!

2011-08-06 @ 10:47:14
URL: http://inredningsbloggen.wordpress.com



Postat av: Annika

Köpte den resväskan när Netto hade den för ett tag sen och min dotter älskar den!!! Och den är faktiskt bra att packa i oxå. Tack för en super bra blogg!!!

2011-08-06 @ 18:20:59



Postat av: Anna

Sv:Ja vi hade nog betyligt varmare nere i Kroatien än vad de har vart här hemmåt. Ja semester gillar vi, man borde ha de oftare ;)

2011-08-06 @ 20:56:09
URL: http://dressingroom.webblogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...