Copenhagen t/r

Lite bilder från Köpenhamn i tisdags... byxorna hängde med hem. Riktiga HAREM med ett stort häng... japp, de kommer jag traska i under vår semester :)



Hittade denna babben i en barnaffär, men alla babuschkor är ju inte fina så denna hängde INTE med mig hem!!



Löxlunch på Ströget... 300 danska lappar men gott var det - fläskesteg tog jag! Mumma!!



Ok, Lisbeth Dahl... get out of here och ge mig allt ni har!! Så mycket fint! Blir ju toookig! Fick med mig en del hem, men glömde fota tyvärr...



Dessa fann jag precis innan vi skulle arriva Ströget och gå till Tivolit.. satte på mig direkt!! I like so much!



Sen var det rides of the rides... vi åkte sjukt mycket! Som sagt, inga köer en sen augustidag som denna!!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...