Nice Price...

Kom över tre stora BAMBUSAR för fina 250 kr tillsammans... så planerna började smidas direkt.
Är ju lite så att mina planer och projekt kommer efter vad som finns till hands här hemma... Så nu när jag har bambun så blev planen att BYGGA en stor trälåda och painta den svart... men så kom jag ju på det i helgen att min rygg som är rätt så kass just nu mår nog bäst av att bara plantera ner bambusarna i jorden och bygga nästa år... inga fler stora projekt bara små :) puh... otroligt frustrerande att inte kunna göra PRECIS vad man vill när man vill... toookig :)

Såg ni förresten SOMMARPRATARNA häromdagen med Ulf Malmros?? Han verkar ha haft precis samma tumör som mig i ryggraden... scary att lyssna på honom men han var nog inne på samma bana som mig... efter en sådan erfarenhet vill man göra ALLT i livet trots fortsatta smärtor!! Det ger en sådan energi att bara njuta av livet efteråt! Så faktiskt - lite tjohej för dumma sjukdomar!!!



Sålde ROSA lekhuset på blocket igår... där bodde alldeles för många spindlar så barnen skippa lekhusleken helt!
Arrivi med det och fram med BAMBUHÖRNAN istället!!




Blir lite mer piff of course... helst av allt vill jag bygga lilla svarta trälådan åt dem :)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Sari

Åh vad fint! Vill gärna ha fler trädgårdsbloggsinlägg! Du har det så fint!

2011-08-16 @ 17:56:44



Postat av: Camilla

Sari: Åh tack.. försöker lumma till trädgården så gott det går :) Har köpt några fler bambusar sen sist så här ska det grävas :)

2011-08-19 @ 08:19:33
URL: http://husnr8.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...