Kalasdag!!

Så då var det dag igen med KALAS... helt ärligt, jag har ALDRIG någonsin gjort en sån här god cheescake innan! Många moment och man bränner tungan när man inte kan hålla sig borta ifrån knäckbottnen när den rostas - men oh my vad god den blev!

Please try it!! Gör dock inte samma misstag som mig - ta ut den ut FRYSEN i god tiiiid innan servering :)

Kommer komma recept på den!!






Till middag blev det ett recept i från Buffés senaste tidning... Spagetti a la puttanesca!



Så så gott det blev... jag hade alltså anjovis i pastasåsen och det blev mumma! Hade det inte varit för att vi hade icke-köttätare på besök så hade jag nog aldrig vågat mig på detta receptet.... Kommer FIXAS fler gånger kan jag säga!! Mumma mumma!!

Imorgon är det barnkalaset.. ska bli mycket intressant då jag ska ut ikväll! Blir LIMO hem... den är bokad till 03.20... så idag är det KLACKS on och imorgon alltså barnkalas... hej & hå... alvedon imorgon bitti på!!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Jenny Frisk

Åhh, vill ha det receptet. Det ser grymt gott ut!

2011-08-21 @ 20:44:22



Postat av: Susihus

Mums va det ser gott ut. Ha en härlig måndag

Kram

2011-08-22 @ 09:43:29
URL: http://susihus.blogg.se/



Postat av: Lisa

wow vad mycket gott du gjort, ha en bra dag!

2011-08-22 @ 18:19:21
URL: http://www.majamyra.se



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...