Lång dag...

Oooh, idag har det varit en lång dag, verkligen lång och den är inte slut än. Avslutar kvällen med två koppar VANILJTE, lite photoshop och bloggande, så dagen blir fulländad :)

Efter jubbelijubb idag så var det raka spåret till SKOLAN på dotterns DJURKARNEVAL... trodde ju att det skulle varit för några veckor sedan, men virrig som denna familjen är med alla tillställningar så var det alltså IDAG!!

Min dotter var ZEBRA... så söt - alla var söta.
Underbart att se åttaåringar i hemmagjorda djurkostymer. En hade en elefantsnabel av toarullar - väldigt kreativt!!

Efteråt så var det picnic på skolgården... hihi.. vi hade pepparkakor med oss enligt barnens önskemål. Smakade si så där kan jag säga på en VARM sommardag... men fick ju lyssna på kidsen!






Mannen fotade picnicen och jag fotade min lilla zebra :) Dagens föräldrar... kameror på mobilerna, videokamera och så en systemare... behöver en personlig assistent som kan framkalla allt åt oss :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu på kvällskvisten så var jag & Marie ute på Geocashing, gissa om vi fann nått - JAPP!! EN liten skatt i ett buskparti, sjukt nog sprang vi rakt på den direkt. Kommer bilder ino snar framtid :)

Go kväll på er!


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...