Spending money on the country side...

Ja då har man varit ute på VIFT... oh my säger jag bara! Skulle ta sonen på äventyr och åkte iväg efter jobb mot Hörby. En timme från Malmö typ.. bäck svart och ut på landet LANDET! Blocketsäljaren fick komma och hämta mig kan jag säga och jag hade ALDRIG ALDRIG hittat hem till henne utan hjälp. Beck svart och landet!

Packade bilen rejält!!

Köpte en pall med förvaring, ett litet sidobord i samma serie samt två stolar till det. Ett svart bord - sååå fint! Ett kakfat i trä och en tallrikshylla som sonen ska ha till sina böcker...

O så billigt det blev... Älskar sådana blocketköp!!

Pallen under svarta bordet har en dyna som man kan lyfta och under den så är det ett stort utrymme för exempelvis PYSSEL... och sen en låda på det för ännu mer pyssel. Tror den ska målas vit och sen ska tyget bytas till nått piffigt.

Plats: vid nya databordshörnan!!



Fina kakfatet!!




Pallen igen och så stolarna som också de ska målas vita och de ska även få nytt stolstyg!

Plats: sonens skrivbord ska få dessa två härligheter.. så han och kompisarna får plats vid bordet!!



Ett av facken i pallen...



Kärlek.. nya bordet!




Önskar jag hade större hus.. hon hade såå mycket fint!! Men men.. fick ändå med mig rariteter som jag redan älskar!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Annika

Mycket fint blev det!

2011-11-16 @ 00:12:02
URL: http://avantgirl.blogg.se/



Postat av: Linda

Vilka fynd!

2011-11-16 @ 16:25:44
URL: http://lindisplace.blogg.se/



Postat av: Anna

Jättefina saker

2011-11-16 @ 17:05:32
URL: http://dressingroom.webblogg.se/



Postat av: Elin

Läser din blogg (en av mina favoriter) och du har så många härliga idéer och är så kreativ! För ett tag sen skrev du om dina artiklar som publicerats, och där fanns ett så fint tält du tillverkat. Du skulle inte vilja lägga ut en bekrivning på den? Har länge tänkt göra en egen koja till mina barn.

mvh

Elin

2011-11-17 @ 12:43:04



Postat av: Lisa | majamyra fotograferar och funderar

Vilka toppenfynd! Du är ju otrolig på att hitta bra grejs.

2011-11-17 @ 12:51:47
URL: http://www.majamyra.se



Postat av: camilla

Tack tjejer...

Elin:Oooh, förlåt.. glömde ju svara.

Kojan var väldigt uppskattad o lätt att göra. Hittade gardiner på myrorna, som redan var sydda m hål för gardinstång. Där satte jag in tjockare träpinnar som jag köpt på bygget. Kommer inte ihåg till hundra procent, får leta upp artikeln igen men tror jag sydde dit små band som jag sen fäste i pinnar som i sin tur sattes ner i gräset. Ooh.. ingen bra förklaring, ser jag. Får luska fram artikeln o ta det igen :)

2011-11-24 @ 07:53:41
URL: http://husnr8.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...