Arrivi julen...

Idag tog jag tag i JULEN... Arrivi med den. Ner i diverse lådor & granen åkte in i förrådet!!! Så, så skönt!!

Julstrumpan som jag bara älskar köpte jag på Åhlens för många, många år sedan. Älskar stickningen o så skimrande paletter på det.

Kakburkarna kommer från Systrarna Grene, som tyvärr inte finns i Malmö längre.

Bocken har jag själv sprayat o pyntat o den virkade julstjärnan köpte jag på Myrorna för en tio år sedan... Älskar även den.

O hur mycket jag älskar just detta pyntet så är det så skönt att julen är nerpackad igen..,

 


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Lisa | majamyra fotograferar och funderar

Hm, nu får jag ångest för jag blev aldrig klar med att spraya julbocken..kom bara till att spraya några grenar som jag tänkte sätta upp på väggen...jag är så lat!



Vi tar också bort julen lite pö om pö nu.

2012-01-05 @ 12:24:11
URL: http://www.majamyra.se



Postat av: Anna

Håller med dig. Städade bort julen igår och nu känns de så ljust å fräscht=)

2012-01-06 @ 18:27:47
URL: http://dressingroom.webblogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...